Gondolattól a bevételszerző honlapig cikksorozat, 6. rész; Ha honlapra van szükséged, egy ponton szükségszerűen felmerül a kérdés: milyen legyen a design?
A honlapelemek színezhetősége azon dolgok közé tartozik, amelyek apróságnak tűnnek, azonban a „surranópályán” annál nagyobb hatásuk van a vállalkozásodra. Lássuk, miért! Kis-színelmélet a hajtás után.
Nem lassítunk, kéréseitek alapján újabb funkciót készítettünk. Mostantól wezzoldalatok elemeit egyedileg, az általatok választott árnyalatra tudjátok színezni.
Gondolattól a bevételszerző honlapig - 5. rész; Kézilabdában úgy kezdik a csapatépítést, hogy “végy egy jó kapust”. Online jelenléted építését pedig úgy, hogy “végy egy jó képet”. Lépésről-lépésre bemutatás a hogyan kell…-ről.
Gondolattól a bevételszerző honlapig, 4. rész; Ha kétségeid vannak, mit írj a honlapodra, megmutatjuk a legfontosabb tartalomtípusokat. A cél, hogy a legtöbbet hozhasd ki a honlapodból.
Az ördög a részletekben rejlik, és ennek megfelelően apró, ám annál hangsúlyosabb dolog a favikon, ha komolyan veszed a céged marketingjét és a brandinget.
Gondolattól a bevételszerző honlapig 3. rész; Ott ülsz a honlapszerkesztő felülete előtt, bámulod a kezdőképernyőt, és azon gondolkodsz: most mihez kezdjek. Hogyan álljak neki a honlapomnak? Megmutatjuk.
Hogyan döntsd el, reklámozz-e a Barátok közt szünetében, a magyar-portugál meccs félidejében, vagy épp a Facebookon… Ebben segítenek a buyer personák avagy az ügyfélkarakterek.
Gondolattól a bevételszerző honlapig 2. rész. Most, hogy túlvagyunk azon, miért van szükséged honlapra, térjünk rá a tervezés első lépésére. Milyen célt fog szolgálni a honlapod?
Próbáltál már akár csak egy napot eltölteni úgy, hogy egyetlen darab történetet sem meséltél el? A történetek szemléltetnek, kapcsolatot teremtenek, tanítanak. Használd ki ezt az erőt!
Gondolattól a bevételszerző honlapig 1. rész A következő hetekben cikksorozatot indítunk, és lépésenként bemutatjuk egy igazán jó honlap elkészítését. Az első részben az kerül terítékre, hogy egyáltalán miért van szükséged honlapra.
A landing page - az e-mailek mellett - az egyik legjobban konvertáló eszköz. Használd ki, és szerez potenciális vásárlókat és ügyfeleket.