
Biztos találkoztál már világmárkákkal, akiknek ha rámentél a Facebook oldalára, akkor meglepő módon csak magyar szöveggel találtad magad szemben.
Ezzel a trükkel lehet kiküszöbölni azt a nehézséget, ha különböző országokból vannak követőid, de nem szeretnél perjelekkel vagy hasonló "sufni" megoldásokkal dolgozni.
Jöjjön tehát, hogyan állíthatod be, hogy egy adott posztod csak a kijelölt nyelvűekhez jusson el.
Először is, szükséged lesz rá, hogy engedélyezd az ilyen típusú posztolást. Ehhez menj a jobb felső sarokban elhelyezett beállítások menüpontra és pipáld be a bejegyzések célzása és láthatósága mellett található pipát.

Az első lehetőség beállítási lehetőség picit kilóg ebből a meghatározásból, ugyanis ezzel azt tudod állítani, hogy kikhez jusson el "nagyobb valószínűséggel" a posztod. Itt beállíthatsz rengeteg féle szűrési lehetőséget, viszont minimum 20 embernek bele kell esnie ezekbe a feltételekbe.

Ha viszont olyan posztot szeretnél, amit ténylegesen csak a kijelölt régió lát, még akkor is, ha rákattint az adatlapodra, akkor azt a következőképpen oldhatod meg. Kattints a küldés mellett lévő földgömbre, majd a lenyíló menüből válaszd ki a hely/nyelv lehetőséget.

Ezután már csak azt kell kiválasztanod, hogy hely vagy nyelv alapján szeretnéd-e láthatóvá tenni az adott posztot. A helyet az alapján azonosítja a Facebook, hogy mit adsz meg az adatlapodon (próbáld csak ki, ha várost váltasz, teljesen más reklámok fognak jönni az üzenőfalon :) ).
A nyelv esetében is ugyanígy történik.

Ezzel a trükkel lehet kiküszöbölni azt a nehézséget, ha különböző országokból vannak követőid, de nem szeretnél perjelekkel vagy hasonló "sufni" megoldásokkal dolgozni.
Jöjjön tehát, hogyan állíthatod be, hogy egy adott posztod csak a kijelölt nyelvűekhez jusson el.
Először is, szükséged lesz rá, hogy engedélyezd az ilyen típusú posztolást. Ehhez menj a jobb felső sarokban elhelyezett beállítások menüpontra és pipáld be a bejegyzések célzása és láthatósága mellett található pipát.

Az első lehetőség beállítási lehetőség picit kilóg ebből a meghatározásból, ugyanis ezzel azt tudod állítani, hogy kikhez jusson el "nagyobb valószínűséggel" a posztod. Itt beállíthatsz rengeteg féle szűrési lehetőséget, viszont minimum 20 embernek bele kell esnie ezekbe a feltételekbe.

Ha viszont olyan posztot szeretnél, amit ténylegesen csak a kijelölt régió lát, még akkor is, ha rákattint az adatlapodra, akkor azt a következőképpen oldhatod meg. Kattints a küldés mellett lévő földgömbre, majd a lenyíló menüből válaszd ki a hely/nyelv lehetőséget.

Ezután már csak azt kell kiválasztanod, hogy hely vagy nyelv alapján szeretnéd-e láthatóvá tenni az adott posztot. A helyet az alapján azonosítja a Facebook, hogy mit adsz meg az adatlapodon (próbáld csak ki, ha várost váltasz, teljesen más reklámok fognak jönni az üzenőfalon :) ).
A nyelv esetében is ugyanígy történik.

Ami még érdekelhet
- Hogyan posztoljak a Facebookon? November 13, 2014Facebook oldal vagy weblap? December 18, 2014
- Céges Facebook oldal létrehozása February 02, 2015Rezsicsökkentés Wezzpage módra March 12, 2015
- Így hidald át a nyelvi határokat Facebook oldaladon April 15, 20152 óra alatt átfogó kép a Wezzpage-ről April 28, 2015
- Hogyan fogjak bele weblapom elkészítésébe? May 29, 20154 kérdés, amit a nyitóoldaladnak meg kell válaszolnia June 01, 2015
- Ettől lesz profi hatású a weblapod 1. rész June 30, 2015A brandépítés itt kezdődik July 21, 2015
- Hogyan maradjunk nyugodtak nyomás alatt? February 25, 2016Esküvői weblapot szeretnétek? October 15, 2015
- Hat gyakori webdizájn hiba, ami árthat a weboldalnak February 10, 201611 ügyfél típus, akiket engedj el March 07, 2016
- Milyen lenne az életünk internet nélkül? March 11, 2016A bevételszerző weboldal alapjai April 05, 2016
- Reszponzivitás: tények, tévhitek, tippek June 17, 2016
- A sikered ott van, ahol… a kurtafarkú malac túr July 05, 2016Tartalomtípusok A-Z – avagy mit tölts fel a honlapodra July 29, 2016
-
Van-e élet a Facebookon túl? November 20, 2016
- Hogyan járul hozzá a honlapod a karácsonyi kampány sikeréhez? December 08, 2016Facebook-szabályok, amelyeket valószínűleg te is megszegtél már February 19, 2017