Nem mondunk újdonságot azzal, ha azt állítjuk: manapság az emberek többsége a mobilján éli az életét.
Aki még nem is azon lóg állandóan, az is elő fogja venni mobil eszközét bizonyos holt időkben. Nézz csak körbe a metrón, miközben munkába mész...
Vállalkozóként egyszerűen muszáj megragadnod az ilyen lehetőségeket, amikor kezükbe veszik a világot és csak nézelődnek azon a kis ablakon át...
De mit is jelent a mobiloptimalizáció és mik azok az okok, amiért neked is szükséged van rá?
Szembalzsamozás
Mára már nem a weblap megléte a kérdés, hanem a minősége. A saját márkádat rombolod azzal, ha csúnya a weboldalad. Olyan mintha a pókhálós lenne a kirakatod vagy hullana a vakolat a boltodról. Hiába jó a terméked/szolgáltatásod, annak úgy is kell megjelennie, amilyen.
Látogatóid nyomós része mobil eszközről fog érkezni weboldaladra. Ezeken az eszközökön viszont nem ugyanúgy kell megjelennie weboldaladon, mint egy asztali gépen vagy laptopon, hanem a kis képernyőre aktualizált változatban.
Ha nincs ilyen mobiloptimalizált weblapod, az olyan mintha a boltod lépcsőjére kellemetlen kis akadályokat tennél, amik nehezítik a bejutást. Márpedig miért tennél ilyet? Szerencsére minden wezzoldalnál gondoskodunk róla, hogy rendelkezz ilyen verzióval. Nézd csak meg!
Keresőoptimalizálás
A Google egyik legnagyobb 2015-ös újítása volt az, hogy a mobil változattal nem rendelkező weblapokat kimondottan bünteti. Itt megtalálod azt az eszközt, amivel ellenőrizheted, hogy a te honlapod átmegy-e a rostán. Nem lenne kellemes elveszíteni látogatóid közel 50%-át amiatt, hogy nem rendelkezel ilyennel, ugye?
Egyszerűbb elérés
A weboldalon való tájékozódás mellett a te személyes/ügyfélszolgálat elérése is leegyszerűsödik. Nyugodtan "told látogatód arcába" a telefonszámod, hiszen úgyis ott van a telefon a kezében, így helyből fel tudja venni veled a kapcsolatot. Onnantól pedig már tényleg csak rajtad múlik...
A holt idők kihasználása
Az elején nagyvonalúan két kategóriára osztottuk az emberiséget. Az egyik aki naphosszat a telefonját nyomkodja, a másik pedig csak unalmában, várakozás közben. Bármelyik típusba is tartozik látogatód, ezt az időt könnyen kihasználhatod figyelmének felkeltésére egy olyan weblappal, amit nem idegölő, hanem élmény lesz nyomkodni!
Aki még nem is azon lóg állandóan, az is elő fogja venni mobil eszközét bizonyos holt időkben. Nézz csak körbe a metrón, miközben munkába mész...
Vállalkozóként egyszerűen muszáj megragadnod az ilyen lehetőségeket, amikor kezükbe veszik a világot és csak nézelődnek azon a kis ablakon át...
De mit is jelent a mobiloptimalizáció és mik azok az okok, amiért neked is szükséged van rá?
Szembalzsamozás
Mára már nem a weblap megléte a kérdés, hanem a minősége. A saját márkádat rombolod azzal, ha csúnya a weboldalad. Olyan mintha a pókhálós lenne a kirakatod vagy hullana a vakolat a boltodról. Hiába jó a terméked/szolgáltatásod, annak úgy is kell megjelennie, amilyen.
Látogatóid nyomós része mobil eszközről fog érkezni weboldaladra. Ezeken az eszközökön viszont nem ugyanúgy kell megjelennie weboldaladon, mint egy asztali gépen vagy laptopon, hanem a kis képernyőre aktualizált változatban.
Ha nincs ilyen mobiloptimalizált weblapod, az olyan mintha a boltod lépcsőjére kellemetlen kis akadályokat tennél, amik nehezítik a bejutást. Márpedig miért tennél ilyet? Szerencsére minden wezzoldalnál gondoskodunk róla, hogy rendelkezz ilyen verzióval. Nézd csak meg!
Keresőoptimalizálás
A Google egyik legnagyobb 2015-ös újítása volt az, hogy a mobil változattal nem rendelkező weblapokat kimondottan bünteti. Itt megtalálod azt az eszközt, amivel ellenőrizheted, hogy a te honlapod átmegy-e a rostán. Nem lenne kellemes elveszíteni látogatóid közel 50%-át amiatt, hogy nem rendelkezel ilyennel, ugye?
Egyszerűbb elérés
A weboldalon való tájékozódás mellett a te személyes/ügyfélszolgálat elérése is leegyszerűsödik. Nyugodtan "told látogatód arcába" a telefonszámod, hiszen úgyis ott van a telefon a kezében, így helyből fel tudja venni veled a kapcsolatot. Onnantól pedig már tényleg csak rajtad múlik...
A holt idők kihasználása
Az elején nagyvonalúan két kategóriára osztottuk az emberiséget. Az egyik aki naphosszat a telefonját nyomkodja, a másik pedig csak unalmában, várakozás közben. Bármelyik típusba is tartozik látogatód, ezt az időt könnyen kihasználhatod figyelmének felkeltésére egy olyan weblappal, amit nem idegölő, hanem élmény lesz nyomkodni!
Ami még érdekelhet
- Keresőoptimalizálási alapok December 10, 2014Facebook oldal vagy weblap? December 18, 2014
- Rezsicsökkentés Wezzpage módra March 12, 20154 kérdés, amit a nyitóoldaladnak meg kell válaszolnia June 01, 2015
- Miért van szükséged mobiloptimalizált honlapra? June 11, 201510.000! Köszönjük! June 17, 2015
- Ettől lesz profi hatású a weblapod 1. rész June 30, 2015Hat gyakori webdizájn hiba, ami árthat a weboldalnak February 10, 2016
- A bevételszerző weboldal alapjai April 05, 2016
- Reszponzivitás: tények, tévhitek, tippek June 17, 2016
- Hérodotosz, a bor meg a cégére és a honlapod June 24, 2016A sikered ott van, ahol… a kurtafarkú malac túr July 05, 2016
-
Van képed hozzá? August 05, 2016
- 3 remek módszer, amellyel növelheted weboldalad hatékonyságát September 28, 2016
- Szeretnél egy saját mindent-megoldó-Wezzpage-varázspálcát? November 13, 20165 követendő webdesigntrend 2017-re November 30, 2016
- Hogyan járul hozzá a honlapod a karácsonyi kampány sikeréhez? December 08, 2016Hogyan szerezz ügyfeleket hasábokkal? January 31, 2017
- Te magadnak készítesz honlapot...? March 26, 2017Mit kapsz a Start díjcsomagunktól? April 30, 2017
-
Közepes díjcsomag nagy lehetőségekkel May 28, 2017
- Oldalak menüpont: az első benyomás a cégedről May 30, 2017