Kategóriák

Miért van szükséged mobiloptimalizált honlapra?

Nem mondunk újdonságot azzal, ha azt állítjuk: manapság az emberek többsége a mobilján éli az életét.

Aki még nem is azon lóg állandóan, az is elő fogja venni mobil eszközét bizonyos holt időkben. Nézz csak körbe a metrón, miközben munkába mész...

Vállalkozóként egyszerűen muszáj megragadnod az ilyen lehetőségeket, amikor kezükbe veszik a világot és csak nézelődnek azon a kis ablakon át...

De mit is jelent a mobiloptimalizáció és mik azok az okok, amiért neked is szükséged van rá?


Szembalzsamozás

Mára már nem a weblap megléte a kérdés, hanem a minősége. A saját márkádat rombolod azzal, ha csúnya a weboldalad. Olyan mintha a pókhálós lenne a kirakatod vagy hullana a vakolat a boltodról. Hiába jó a terméked/szolgáltatásod, annak úgy is kell megjelennie, amilyen.

Látogatóid nyomós része mobil eszközről fog érkezni weboldaladra. Ezeken az eszközökön viszont nem ugyanúgy kell megjelennie weboldaladon, mint egy asztali gépen vagy laptopon, hanem a kis képernyőre aktualizált változatban.

Ha nincs ilyen mobiloptimalizált weblapod, az olyan mintha a boltod lépcsőjére kellemetlen kis akadályokat tennél, amik nehezítik a bejutást. Márpedig miért tennél ilyet? Szerencsére minden wezzoldalnál gondoskodunk róla, hogy rendelkezz ilyen verzióval. Nézd csak meg!


Keresőoptimalizálás

A Google egyik legnagyobb 2015-ös újítása volt az, hogy a mobil változattal nem rendelkező weblapokat kimondottan bünteti. Itt megtalálod azt az eszközt, amivel ellenőrizheted, hogy a te honlapod átmegy-e a rostán. Nem lenne kellemes elveszíteni látogatóid közel 50%-át amiatt, hogy nem rendelkezel ilyennel, ugye?


Egyszerűbb elérés

A weboldalon való tájékozódás mellett a te személyes/ügyfélszolgálat elérése is leegyszerűsödik. Nyugodtan "told látogatód arcába" a telefonszámod, hiszen úgyis ott van a telefon a kezében, így helyből fel tudja venni veled a kapcsolatot. Onnantól pedig már tényleg csak rajtad múlik...


A holt idők kihasználása

Az elején nagyvonalúan két kategóriára osztottuk az emberiséget. Az egyik aki naphosszat a telefonját nyomkodja, a másik pedig csak unalmában, várakozás közben. Bármelyik típusba is tartozik látogatód, ezt az időt könnyen kihasználhatod figyelmének felkeltésére egy olyan weblappal, amit nem idegölő, hanem élmény lesz nyomkodni!
Ami még érdekelhet