
Mint már valószínűleg tapasztaltad, weboldalad létrehozása és karbantartása gyerekjáték a Wezzpagenél (ha még nem, akkor érdemes kipróbálni ide kattintva).
Az alapok lefektetése után itt az ideje, hogy elkezdjen a kezed alá dolgozni a felépített weblap és ügyfeleket terlmelni. Az átlátható felépítés, a látványos képek és a könnyen megjegyezhető domain cím kiválasztása után jöjjön a második pálya, az aktív elemek beillesztése.
Ezzel a pár apró trükkel látványosan megnövelheted weboldalad hatékonyságát, amivel céged bevételei is könnyen megugorhatnak. A MirMor szolgáltatásait pár kattintással beillesztheted, utána pedig nincs más dolgod, mint felkészülni a megnövekedett érdeklődésre.
3 különböző eszközt különböztetünk meg ebben a cikkben, ami hozzá fog járulni üzleti sikeredhez:
- Chat
- Last Chance (másnéven: Exit popup)
- Social proof.
Chat
A látogatóiddal folytatott közvetlen beszélgetés a legértékesebb. Márpedig ilyen módon el sem lehet képzelni jobb eszközt a weboldaladon egy beépített chat funkciónál.
Az üzletkötés egyik sarkalatos pontja lehet az a pillanat, amikor leendő ügyfeled termékedről/szolgáltatásodról felteszi az első kérdését. Ezt a pillanatot BŰN lenne elszalasztani, ugye Te is érzed?
Ráadásul te is kezdeményezheted az interakciót, hiszen a MirMor chat funkciói közt megtalálható a felugró lehetőség is, amivel úgy tudod üdvözölni látogatódat, mintha csak az üzletedbe lépett volna be. Oh, és a legfontosabb billentyű kombináció: :)
Látogatódként máris jobban érzem magam, hogy az online boltodba lépve is barátságos üdvözlésben volt részem, amitől jókedvűen fogom költeni nálad a pénzem… :)
A chat funkció beillesztéséről bővebben ide kattintva olvashatsz.
Pirossal bekarikázva, hogy hogyan fog kinézni a weboldalra beillesztett chat ablakod. Háttérben pedig a Mirmor szerkesztőfelülete.
Exit popup
Szép weboldal adott, társalgás megvolt a beépített MirMor chat funkcióval, hamarosan távozik a látogatód. De hogyan lehet a távozást is hatékonnyá tenni? Egyáltalán mit jelent ez?
Az oldalról való kilépésnek nem kell végleges távozásnak lennie. Erről gondoskodik az úgynevezett exit popup/last chance, azaz az utolsó esély funkció.
Itt ereszd szabadon a benned alvó marketingest, találj ki két olyan mondatot, aminek a legcinikusabb látogató sem tud ellenállni. Egyetlen dolgod van: adjon meg valamilyen információt magáról, ami alapján fel tudod majd keresni őt később.
Legyen az egy nyereményjátékban való részvétel az email címéért, egy ajándék kulcstartó a címéért, vagy valami egészen elképesztő a telefonszámáért. Mérlegelj, hogy mire van leginkább szükséged, hogy személyesen meg tudd szólítani legközelebb.
Az exit popup a következőképpen működik: a technológia felismeri, ha a látogatód a kilépésre készül kattintani, és még az oldal elhagyása előtt aktiválja a felugró ablakot.
Ezt az abkakot kedved szerint formázhatod, szövegezheted a fentebb említett szempontok szerint.
Ilyen és ehhez hasonló felugró ablakokkal hívhatod fel látogatóid figyelmét különböző reklámjaidra.
Social proof
Minden marketing trükknél fontosabb azonban, hogy korábbi ügyfeleid mit mondanak termékedről/szolgáltatásodról. Ezeket a rövid referenciákat tarthatod kiemelve weboldaladon a social proof funkcióval.
Ugyanígy 1-1 hangzatos ígérettel (de tényleg csak olyannal, amig garantálsz) is elláthatod a fejlécet/láblécet.
Ezeknek a címkéknek egyetlen közös céljuk van: növelni a bizalmat a látogatóban. Látogatóként ritkán látod 1-1 weboldalon, hogy éppen hányan vásárolnak, hányan állnak sorban a kasszánál vagy éppen hány próbafülke van. Ezért is fontos nyomatékosítani az érdeklődődben, hogy a nálad vásárlók milyen véleménnyel vannak rólad. Ne gondold, hogy az online felületeken csak az ár alapján különböztetnek meg boltokat a vásárlók.
Kimutatható lesz a vásárlói kedv növekedése oldaladon egy ilyen pár mondatos ügyfél vélemény, vagy kiemelt hirdetésed láttán.
MirMor kipróbálása (30 napig kötelezettség mentesen, ingyen kipróbálhatod): http://mirmor.eu/af/gc/54
Videó és leírás a weboldaladdal való összekötéshez: http://www.wezzpage.hu/helpcenter/lepesrol_lepesre/tartalom/mirmor_beagyazas
- Motiváló idézetek cégvezetőknek December 09, 2014Facebook oldal vagy weblap? December 18, 2014
- Rezsicsökkentés Wezzpage módra March 12, 2015Így hidald át a nyelvi határokat Facebook oldaladon April 15, 2015
- 2 óra alatt átfogó kép a Wezzpage-ről April 28, 2015Hogyan fogjak bele weblapom elkészítésébe? May 29, 2015
- 4 kérdés, amit a nyitóoldaladnak meg kell válaszolnia June 01, 2015Miért van szükséged mobiloptimalizált honlapra? June 11, 2015
- 10.000! Köszönjük! June 17, 2015Ettől lesz profi hatású a weblapod 1. rész June 30, 2015
- A brandépítés itt kezdődik July 21, 2015Hogyan maradjunk nyugodtak nyomás alatt? February 25, 2016
- Hat gyakori webdizájn hiba, ami árthat a weboldalnak February 10, 201611 ügyfél típus, akiket engedj el March 07, 2016
- A bevételszerző weboldal alapjai April 05, 2016
- Reszponzivitás: tények, tévhitek, tippek June 17, 2016
- Hérodotosz, a bor meg a cégére és a honlapod June 24, 2016A sikered ott van, ahol… a kurtafarkú malac túr July 05, 2016
-
1 logó ide, egy galéria oda; így építsd fel a honlapod July 17, 2016
- Mutasd a favikonod, megmondom, ki vagy! July 21, 2016Tartalomtípusok A-Z – avagy mit tölts fel a honlapodra July 29, 2016
- Van képed hozzá? August 05, 2016Új kategória a színezők között: a bevételszerző August 10, 2016
- Hogyan hatnak a színek a bevételedre? August 12, 2016Színes, szélesvásznú álomhonlap – hogyan válassz designt? August 21, 2016
- Vállalkozói felkészülés a karácsonyra; igen, most! September 13, 2016Hogyan készítsd el 9 egyszerű lépésben, fél órán belül a saját weboldalad? September 18, 2016
- Tudd meg, merre megy az olvasó a honlapodon! September 22, 20163 remek módszer, amellyel növelheted weboldalad hatékonyságát September 28, 2016
- Szeretnéd tudni, mi napjaink egyik leghatékonyabb marketingeszköze? October 17, 2016A kevesebb több: hogyan néz ki egy modern főoldal? November 01, 2016
- 5 követendő webdesigntrend 2017-re November 30, 2016Hogyan járul hozzá a honlapod a karácsonyi kampány sikeréhez? December 08, 2016
- Heuréka forrása: az Alfa Tréning January 28, 2017Hogyan szerezz ügyfeleket hasábokkal? January 31, 2017
- Honnan tudhatod meg, hogyan építs be chat-funkciót a honlapodra? February 22, 2017Te magadnak készítesz honlapot...? March 26, 2017
- 3 hatékony vizuális eszköz az egyszeri képen túl April 25, 2017
- Hogyan ér egy jó szó újabb ügyfeleket? May 16, 2017Közepes díjcsomag nagy lehetőségekkel May 28, 2017