
Nem lassítunk, kéréseitek alapján újabb funkciót készítettünk. Mostantól wezzoldalatok elemeit egyedileg, az általatok választott árnyalatra tudjátok színezni. Próbáld ki a honlapszerkesztőben, és érd el, hogy weboldalad látogatóinak minden esetben te juss eszébe a céged színéről!
Tudod, hogy a Telekomnál miért minden rikító rózsaszín – vagyis magenta? Mert azonnal és messziről is felismerhető szín, és mert minden hasonló árnyalatról ez a cég jut az emberek eszébe. Mert egy fesztiválon elhelyezett, magenta színű sátorról 70 méter távolságból is tudni fogják, hogy ott érik el a Telekom ingyenes wifijét.
Ehhez, a márkaismertséget segítő lehetőséghez segít hozzá a most útjára indított új funkciónk, mely szerint wezzoldalad elemeit olyan színűre állítod, amilyenre szeretnéd.
Az új funkciót a Wezzpage weboldalszerkesztő felületén, a Megjelenés menüpontban éred el.
Használd a honlapod egy vállalkozóknak tervezett színezőként
Mivel az agyban szállított információk 90 százaléka vizuális jellegű, egyes színekre könnyű asszociálni (pl. mit látsz, ha azt mondjuk, hupikék?), valamint az élénk, egyedi, jól felismerhető színek könnyen megragadnak a memóriában, a színek kézenfekvő eszközt jelentenek márkaismertséged növelésére.
Tekints erre úgy, mint a manapság igen népszerűnek bizonyuló felnőttszínezők vállalkozói, bevételszerző változatára. Színt választani jó móka, és ha még a hatékonyságod is növeli…
A színeket úgy tudod arculatodnak megfelelően változtatni, hogyha a Wezzpage weboldalszerkesztőjében a Megjelenés menüpontban a Színcsoportok opciót választod. Ezzel egyedileg állíthatod be a webdesign azonos elemeit, így pl. a címsorok, a menüpontok vagy épp a gombok színét. Amennyiben mindezeket külön-külön szeretnéd módosítani, arra is lehetőséged van. Ugyanígy a Megjelenés pontban, a Színek résznél tudod egyenként változtatni az egyes elemek színét.
A funkció használata tehát nem nehéz, hiszen az egyik legfőbb dolog amit kínálunk neked, az az egyszerű weboldal készítés. Ha mégis kétségeid lennének, az alábbi videót ajánljuk figyelmedbe.
Az új funkcióval kapcsolatos visszajelzéseid, valamint fejlesztéssel kapcsolatos kéréseid továbbra is szívesen várjuk – ne tarts magadban semmit, mert a célunk, hogy minél jobb honlapkészítő programot adhassunk neked! Véleményed és ötleteid az info@wezzpage.hu címen vagy chat-felületünkön tudod megosztani velünk.
- Facebook oldal vagy weblap? December 18, 2014Rezsicsökkentés Wezzpage módra March 12, 2015
- 10.000! Köszönjük! June 17, 2015Ettől lesz profi hatású a weblapod 1. rész June 30, 2015
- Hat gyakori webdizájn hiba, ami árthat a weboldalnak February 10, 2016A bevételszerző weboldal alapjai April 05, 2016
-
Reszponzivitás: tények, tévhitek, tippek June 17, 2016
- Hérodotosz, a bor meg a cégére és a honlapod June 24, 2016A sikered ott van, ahol… a kurtafarkú malac túr July 05, 2016
-
1 logó ide, egy galéria oda; így építsd fel a honlapod July 17, 2016
- Mutasd a favikonod, megmondom, ki vagy! July 21, 2016Tartalomtípusok A-Z – avagy mit tölts fel a honlapodra July 29, 2016
- Van képed hozzá? August 05, 2016Új kategória a színezők között: a bevételszerző August 10, 2016
- Hogyan hatnak a színek a bevételedre? August 12, 2016Színes, szélesvásznú álomhonlap – hogyan válassz designt? August 21, 2016
- Hogyan készítsd el 9 egyszerű lépésben, fél órán belül a saját weboldalad? September 18, 2016Szeretnéd tudni, mi napjaink egyik leghatékonyabb marketingeszköze? October 17, 2016
- A kevesebb több: hogyan néz ki egy modern főoldal? November 01, 20165 követendő webdesigntrend 2017-re November 30, 2016
- Hogyan járul hozzá a honlapod a karácsonyi kampány sikeréhez? December 08, 2016Heuréka forrása: az Alfa Tréning January 28, 2017
- Honnan tudhatod meg, hogyan építs be chat-funkciót a honlapodra? February 22, 20173 alapvető webdesigner-eszköz vállalkozóknak April 23, 2017
- 3 hatékony vizuális eszköz az egyszeri képen túl April 25, 2017
- Közepes díjcsomag nagy lehetőségekkel May 28, 2017